تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

هیجان

زندگی گاهی اوقات هیجان یک شروع دوباره و نگرانی هیجان انگیز یک شکست دوباره است . من امروز غرق در هیجان هستم ...

ماهیگیری

از اونجایی که در این دهه تصمیم گرفتم  به زندگی و خودم و خودش بیشتر رسیدگی کنم و اساسا به آنچه در فرهنگ عامه ی مردم ایران زمین " حال کردن با زندگی " گفته می شه نزدیک بشم ، دیروز رفتیم ماهیگیری . روز خوبی بود . هوا عالی فقط دریغ از این همه باد . ما که آخرش موفق نشدیم غیر از چند تا ماهی کوچولوی بند انگشتی چیزی دیگه ای بگیریم ، ولی روز خوبی بود و خوش گذشت . بعد از مدت ها اندام دیگر بدنم غیر از مغز مبارک به کار افتادند و کمی فعالیت کردند . 

باز باران...

الان توی دفترم توی دانشگاه نشستم و از پتجره اتاقم که رو به محوطه سرسبز تازه بازسازی شده دانشگاه باز می شه بیرون رو تماشا می کنم و چایی می خورم . خیلی حس باحالیه ....

امروز نفس عمیقی کشیدم

امروز جزء روزهایی بود که نفس عمیقی کشیدم و برای موفقیت طرح جدیدم آرزو کردم

سربازی هم تمام شد

سربازی که سالها کابوس زندگی ام شده بود ، دو هفته دیگه به پایان خواهد رسید در حالی که یک سال گذشته حتی یک روز هم پوتین نپوشیدم . دیشب با دو تا از بهترین دوستان دوران آموزشی رفتیم استخر . سربازی هم تمام شد . 

یک نفس عمیق بکش و با خودت بشمار !

زندگی بعضی وفتا لذت یک نفس عمیق و رضایت از اینکه جای بعضیا نیستی می شه ؛ بعضی وقت ها هم حسرت و یک آه عمیق و غبطه از اینکه چرا جای بعضیا نیستی ! اونایی این وسط خوشبخت ترن که نفس عمیق بیشتری می کشن و گرنه نفس عمیق و آه حسرت تو زندگی همه هست .

سر بالایی

زندگی مثل یک مسیر سربالایی می مونه . به این باور رسیدم که آدما تا زمانی که مسیر مشترکی رو طی می کنند با هم همراه هستند . دیگه هیچ کس به خاطر همراهش نه مسیرشو عوض می کنه ، نه صبر . 

حال من بی تو ...

حال من بی تو ، حال مفلوکیست که تنها آرزویش مرگ است . حال من بی تو از هیچ هم تهی تر است .

... I have a dream

 می شه برگردی ؟

تو هیچ چی نیستی ولی اون همه چیزه ...

می دونم ، می دونم . احساس ضعف می کنی . می دونم با تمام تنهایی که احساس می کنی ولی وقتی اون هست دلت گرمه . می دونم دلت می خواد توی چشاش نگاه کنی و بگی نخود ، اما نمی تونی . آخه تو هیچی نیستی ولی اون .... هر چی می گذره تنهاتر می شی نه ؟! آخه تو هیچی نیستی . تنها کار مفیدی که در حال حاضر می تونی بکنی همینه که بمیری . می دونم ؛ اون جانشین همه نداشتن های توست ؛ اون تنها داشته مهم تو ، تو زندگیته . می دونم آخرین پناه زندگیته ولی تو هیچی نیستی ، هیچی که داشتن و نداشتن نداره . احساس بدبختی که داری انتها نداره ، تنها راهت همونیه که بهت گفتم . ازت متنفرم .