تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

دلم برای بیست سالگی ام تنگ شده

هیچ وقت هوس نکردم در زمان به عقب برگردم . هر چه فکر می کنم تکرار لحظاتی که گذشته چندان دلچسب نیست ، شاید هم شوق دیدن آینده مرا اینچنین به سوی خود می خواند . اما دلم برای بیست سالگی ام تنگ شده ، شاید می توانستم گونه ای دیگر زندگی کنم . 

نظرات 3 + ارسال نظر
آرمین آران یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ق.ظ http://aranlar.blogsky.com

همیشه دوست دارم به گذشته برگردم
نه بخاطر اینکه دلچسب بوده ( که نبوده )
بخاطر اینکه بتونم با علم به آینده تغییرش بدم

angel یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ق.ظ

20 سالگی ؟
ولی من دوست ندارم .خیلی دوست دارم بعضی از اون احساساتی که داشتمو دوباره تجربه کنم!!!
ولی نمیشه دیگه , هر چیزی جای خودشو داره .
ای روزگار .....

نمیدونم تو چرا همچین چیزی گفتی , ولی امیدوارم از این بعد از زندگیت لذت ببری و دیگه همچین آرزویی نداشته باشی!! چون به منم منتقل میشه ودلم میگیره :(

تو یکشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:12 ب.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

هر جوری که زندگی میکردی بازم الان دردت تنهایی بود...این رو مطمئن باش...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد