تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

درد دل یک دانشجو با استاد

حالا که امتحانات پایان ترم تموم شده و نمرات کم کم داره ثبت می شه مراجعات بی امان دانشجویان برای نمره گرفتن شروع شده . نمی دونم چرا این ترم برعکس ترم های گذشته در نمره دادن کمی ناخن خشک شدم . دیروز آخر وقت که دیگه حسابی از سر و کله زدن با بچه ها خسته شده بودم ، دیدم یک نفر دم در ایستاده و منتظر اجازه من برای ورود مونده . نگاهی توی چشماش انداختم و گفتم اگه واسه نمره اومدی نیا تو . اونم گفت باشه و رفت . یک ربع بعددیدم باز دم در ایستاده . گفتم باز که برگشتی . گفت نه کاری ندارم فقط یک CD آوردم . گذاشت روی میز و رفت . توی CD  نامه ای بود که قسمت هایی از اونو می ذارم . فکر نمی کنم چهره و اسم و کار این دانشجو هیچ وقت از یادم بره . (این نامه رو برای این نمی ذارم توی این پست چون ازم تعریف کرده ، بیشتر چون از کارش و سبک نامش خوشم اومد این کار رو می کنم )
.
.
.

سلام استاد
حالا که قبول نکردی منو ، بذار رک و پوست کنده بگم ایول خیلی دوستت دارم ٪
درسته که چند بار منو به دلیل دیر امدن داخل کلاس راه ندادین اما واقعا از این کارتون خوشم امد و ادامه دهید.
شوخی هایه با مزه شما واقعا قشنگ بود و از رویه ادب : این کارتون هم خوب بود
از این که کلاستونو میتونستین اداره کنین واقعا تحسین بر انگیز بود : ایول
ظاهر اراسته و تمیزتون هم ایول داشت (اون پیراهن سوسنی) به شما واقعا میامد چون رنگ پوستتون روشنه تمام رنگ ها میاد به شما
راستی روش تدریس هم خوب بود
ولی وقتی کلاس هنگ میکرد تلاشتون واسه ارائه موضوع جالب میشد واقعا
اخی اینها از اول ترم رو دلم مونده بود
راستی استاد من زاهدانی هستم و اگر میبینید اینقد سیاه هستم واسه افتاب تند اونجاست
راستی استاد حساسیت شما رویه بازی با  گوشی مبایل تو کلاس داخل دانشگاه زبون زده همست
این کارتون هم ایول داره
ببخشید که بی ادبی کردم و اینقد خودمونی صحبت کردم به بزرگواریتون منو ببخشید
استاد نمیدونم این حرفامو میخونید یا نه اما خوشحالم که سعیم رو کردم
دوست داره شما ......

نظرات 3 + ارسال نظر
طلا سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:00 ق.ظ http://par-parwaz.blogsky.com/

سلام خوبی هستید من بار اول است که وب شما را می بینم بسیار خوب می نویسد موفق باشید

تو سه‌شنبه 21 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ب.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

هومممم...

یاس شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ب.ظ http://www.yas-ehsas.blogfa.com

با نامش....
....منم ؛ایول دارم؛
همین

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد