تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

سندروم پرکاری ذهنی

نمی دانم چرا اخیرا فعالیت های ذهنم متوقف یا حداقل کمی کند نمی شود . گاهی اوقات همزمان به چند موضوع فکر می کنم . مشکل اینجاست که به همین نسبت پایایی موضوعات در ذهنم کاهش پیدا می کنند . مجبورم با عجله نتایج یا فرآیندهایی را که به ذهنم می رسند یادداشت کنم و گرنه در دم فراموششان می کنم . این معضل حتی در زمان های استراحت دست از سرم بر نمی دارد . زمان خواب با تمام خستگی نمی توانم بخوابم و در معدود زمان های بیکاری مدام راه می روم و دنبال چیزی می گردم تا ذهنم را به آن بند کنم . آخه این یعنی چی ؟
مثلا همین الان خسته و کوفته و با سردرد هر کار می کنم خوابم نمی بره . این هم شده بیماری این روزهای من !

نظرات 1 + ارسال نظر
تو شنبه 25 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 ب.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

از روش بی ذهنی استفاده کن...
تمام فکرات رو بریز توی یه جعبه بعد توی فضای خالی ذهنت درو بزن...خلا خوبی میشه...گاهی انقدر خالی میشه که توی ذهنت داد میزنی و برگشت صدات رو میشنوی...

باید برای خالی کردن ذهنم از یک تراکتور استفاده کنم

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد