تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

آب

دیروز از ساعت 6 بعداز ظهر آب قطع شد . چند بار زنگ زدم اتفاقات آب ببینم ماجرا چیه . یارو هی می گفت ، آقا ماه رمضونه نزدیکه اذان مصرف می ره بالا فشار آب کم می شه . آقا چشت روز بد نبینه تا ساعت 12 شب ماجرا همین بود . دوباره زنگ زدم ، یارو بازم همینو گفت . بهش گفتم حالا ما باید چه کار کنیم ؟ گفت باید منبع بذاریم . بهش گفتم دوست عزیز منبع که مثل چشمه عمل نمی کنه وقت عَلمش کردی خود به خود آب تولید کنه . ساعت 12 شب آب نیست منبع بذارم کی باید پر بشه . یارو میگه راست می گی اینم هست . من باید چی به این بگم ؟!!!
رفتم رو پشت بوم دیدم کولر واحدهای دیگه داره کار می کنه . عجب !!! پس فشار آب فقط با ما مشکل داره ها؟ رفتم تو پارکینگ سراغ کنتور آب . شیرا رو چک کردم دیدم یک حروم زاده ای شیر آب ما رو بسته . واقعا آخه مردم آذاری تا کجا ؟

نظرات 1 + ارسال نظر
تو سه‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:41 ق.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

وقتی آزار تو به دیگران نرسه آزار دیگران بهت میرسه...

مسئله آزار نیست . مسئله شعوره که متاسفانه اکثر غریب به اتفاق ما نداریم .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد