تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

بمباران تبلیغات

همیشه همه جا گفته می شه بمباران تبلیغاتی باعث می شه تاثیرش رو ذهن و روان آدم ها باقی بمونه و خلاصه تاثیر عمیقی می ذاره . حتی در طول تاریخ دنیای تبلیغات ، برخی روش های تبلیغاتی باعث شده سبک زندگی مردم تغییر کنه . اما کشور من طبق معمول یک نمونه متفاوت و کاملا جالبه. از 1400 سال پیش و حداقل در 30 سال گذشته تبلیغ دین و قرآن لحظه ای از زندگی مردم جدا نبوده . فکر نمی کنم تعداد کسایی که تو این کشور قرآن رو با معنی خونده باشند و فهمیده باشند یا حداقل بهش فکر کرده باشند از تعداد انگشت های یک دست هم بیشتر باشه .
فکر کن سی سال یک کالا رو با تمام امکانات تبلیغ کنی و اون وقت کسایی که جذب کالای تو می شن به اندازه یک دست هم نباشه . فکر کن ! به نظر تو این یعنی چی ؟

نظرات 2 + ارسال نظر
تو چهارشنبه 9 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:57 ق.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

من درگیریهای درونیم اجازه نمیده به این چیزا فک کنم...

خوش به حالت . چون زندگی در میان این مردم برای من یک شکنجه مداوم شده

تو جمعه 11 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ق.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

درگیریهای درونی هم کم شکنجه نداره جانم...
کلا خوب نیس هیچی...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد