تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

کشور من (22)

در کشور من به هر کجا که سر می زنی اکثر آدم ها بوی عرق می دهند و سر و وضع نا مرتب دارند . در این کشور در نگاه آدم ها هر کسی به سر و وضع خودش می رسد یقینا یک مشکل اخلاقی دارد .

نظرات 1 + ارسال نظر
تو چهارشنبه 16 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:52 ق.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

توی کشور تو مردم به جای اینکه دوش بگیرن و عطر بزنن روزه میگیرن که برن تو بهشت و دهنشون بوی گند میده...
هه...

اینو خوب اومدی . واسه همینه که من ترجیح می دم تو جهنم با آدمای مرتب و خوش عطر و بو هم نشین بشم . تازه خیام و حافظ و نیچه و برتراند راسل و کلی آدم پدر مادر دار و باحال دیگه هم هستند که میشه باهاشون نشست پای آتیش جهنم ، گاهی پیکی زد و کلی حال کرد . در ضمن من اصلا از رودخونه ای که توش شربت و عسل جاری باشه و فاحشه هایی که به عنوان پاداش در اختیارم باشن خوشم نمی یاد .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد