تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

نامه یک هموطن

امروز نامه ای به صندوق پستی ام آمده بود که خیلی درباره اش فکر کردم . کسی که نوشته های من تحت عنوان "کشور من" خاطرش را رنجانده بود و باعث شده بود که حتی به هویتم به خاطر نوشته هایم شک کند . سعی کردم جواب نامه اش را آنچنان که در توانم بود و می توانستم به دوش واژه هایم بسپارم با ایمیل بدهم . دلم می خواست نامه اش را و جواب خودم را روی وبلاگ بگذارم ، اما فعلا شک دارم . امیدوارم باز هم به این وبلاگ سر بزند .

نظرات 2 + ارسال نظر
تو پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 01:53 ق.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

اینم که مخاطب خاص داره پس بهتره من هیس باشم...

دختر مردابی شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 ق.ظ http://www.mianboribedaria.blogsky.com

سلام دوست عزیز
اولا ممنون از اینکه نامه من را خواندید و برای پاسخ دادن به آن زمان گذاشتید
دوما پاسخ شما را دوباره به ایمیلتان ارسال کردم
و سوما با افتخار لینک شدید

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد