تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

سفر به ماه

اکثر آدمها دوست دارند به فضا سفر کنند ؛ بیشترشان بر اساس یک تئوری قدیمی و آنچه از پدرانشان به آنها رسیده همچنان معتقدند می شود با یابو به فضا رفت . آنها هیچ وقت به چگونگی آن فکر نمی کنند ، فقط معتقدند که می شود . عده کمی به چگونگی سفر فکر می کنند و وقتی به نتیجه نمی رسند متاسفانه خرشان را عوض می کنند . خیلی انگشت شمارهستند آدمهایی که بدعت گذار می شوند و به انواع دیگری از وسیله رفتن به فضا فکر می کنند و به این باور می رسند که اساسا با خر نمی شود به فضا سفر کرد .

نظرات 3 + ارسال نظر
تو شنبه 9 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ب.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

...

واقعا نظر تو یکی درباره این پست برام مهم بود .

ermes یکشنبه 10 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 03:26 ق.ظ http://www.ermes-3.blogsky.com/

salam


motoone zibayat ra khandamo lezzat bordam !


ghalamat mana!

تو دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:43 ق.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

چشم...فقط نمیخوام زیاده گویی کنم به همین خاطر چیزی نگفتم.فک کردم سکوت کنم بهتره...
میدونی من معتقدم اشکال نداره دفعه اول فک کنیم با یابو هم میشه رفت...منظورم اینه که میشه تجربه کرد...
اما به این هم اعتقاد دارم که باید درس تجربه رو هم گرفت...مثلا یه بار با خر رفتی نشد بار بعد یه وسیله دیگه انتخاب کن انقدر که یه روزی بفهمی به فضا پیما نیاز داری واسه سفر به فضا...
و اگه بخوای این مثال رو ببری توی زندگی واقعی اونوقت من ساعت ها باید بشینم راجع به تحلیلایی که کردم راجع به این موضوع صحبت کنم...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد