تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

سخنی با انسان

ای انسان ؛ تو را شعور دادم و وجدان دادم و عقل . و تو را سفارش کردم که دروغ نگو ، خیانت مکن و در حق هم نوعانت ظلم نکن . به خاطر شعور و وجدان و عقلی که به تو دادم نه به خاطر ترس از من . همانا من بر ذات تو آگاهم و نیک می دانم که اگر ترس از من نبود مرتکب همه این اعمال می شدی . پس چنین است که تو در نگاه من از آنانکه واقعا مرتکب این اعمال می شوند پست تری ، چرا که خداوند از شما بسی داناتر است و شما فریبکاران ظاهرساز در عذاب شدید خواهید بود .

نظرات 1 + ارسال نظر
تو دوشنبه 11 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:45 ق.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

اجازه بده واسه این پست سکوت کنم...
خیلی دلم پره...

سکوت سرشار از سخنان ناگفته است .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد