تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

کشور من (47)

در تمام دنیا خرافه هایی وجود دارد که گاهی افسانه ها و داستان های پشت سر این خرافه ها جذاب و دوست داشتنی است ؛ اما در کشور من خرافه ها مکانیزه و قانونمند شده و در روش زندگی مردم تاثیر گذار شده است . در کشور من خرافه بخشی از زندگی روزمره است که چه اعتقاد داشته باشی وچه نداشته باشی باید با آن مواجه شوی و اگر بیان کنی که به این خرافه ها اعتقاد نداری همه تعجب می کنند و تو نکوهش می شوی . در کشور من خرافه ها ، مهملاتی هستند که نفوذشان در زندگی روزمره بیش از حد تصور شده .

نظرات 1 + ارسال نظر
تو یکشنبه 17 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 09:54 ب.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

در کشور تو، من رفتم آرایشگاه خانمه مدیر سالن بهم گفت فال میخوای بگیری؟یه نفر امروز اومده توی آرایشگاه و فال قهوه میگیره...
و من فقط بهش زل زدم و اون بهم گفت راست میگه ها. گفتم چی رو راست میگه گفت همه اتفاقای زندگیت رو...گفتم اونارو که خودم میدونم. گفت آیندت رو هم بهت میگه...
این دفعه دیگه یه جوری بهش نگاه کردم که رفت...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد