تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

کشور من (48)

دروغ ، کینه و دورویی زشت ترین و خطرناک ترین صفاتی است که در وجود یک انسان می تواند باشد. در کشور من مردمانش غوطه ور در این صفات هستند و هنوز هم به گواه تاریخ ، آنجا که افسانه و تاریخ در هم آمیخته است ، خود را بهترین مردمان جهان می دانند . من نیز در میان این جمع زندگی می کنم و سخت معتقدم ما مردم خوبی نیستیم ؛ ما بدترین مردم جهانیم . دروغ و دورویی و کینه توزی را چنان به هم آمیختیم که هیچ وقت ، هیچ کس تصور درستی نسبت به دیگری ندارد . در کشور من مردمانش از یکدیگر وحشت دارند و هیچ وقت به هم اعتماد نمی کنند.

نظرات 1 + ارسال نظر
تو شنبه 23 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 01:24 ق.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

و جالبه که همه این سه خصوصیت رو زیر سوال میبرن و مدعی هستن که این مدلی نیستن...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد