تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

ارزش های غریب

بندگی ، گدایی ، نوکری ، فنا ، ...
اینها کلماتی هستند که بی شک در هر زبان و فرهنگی و به عقل هر آدم حتی کم عقلی منفی ، نکوهیده و ناپسند محسوب می شوند . و اینها کلماتی است که در دوران امروز این کشور عزیز و نیکو داشته می شوند و عجیب تر اینجاست که کمتر کسی با خودش می اندیشد که چگونه با نیکو داشتن چنین واژه هایی و انتصاب چنین صفاتی به یک انسان می توان انتظار داشت که تعالی را تجربه کند .

نظرات 1 + ارسال نظر
تو دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:34 ق.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

تو نمیدونی و از یه چیزایی خبر نداری به همین خاطر به اینا میگی ارزش های غریب...
تو نمیدانی SR ... نمیدانی...

به نظر من هر چیزی باید از دریچه عقل عبور کند . اساسا دانستن چیزهایی که از دریچه عقل عبور نمی کند ، ارزش دانستن ندارد .

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد