تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

شک

راستش هنوز هم برای نوشتن کمی شک دارم !!!

گرچه نمی توانم هیجان دوباره قلم به دست گرفتن را بعد از این همه سال کتمان کنم . ولی قلم به دست گرفتن در این دنیای مجازی ، هرچند به ظاهر امن ، همچون برهنه و عریان راه رفتن در کوچه های خالی از انسان یک شب تاریک است . همیشه عده ای بی خواب و بی کار پیدایشان خواهد شد . به خصوص در این زمانه ما که عده ای شغلشان اینست و زندگی های زیادی از بابت این چنین شغلی را به باد داده اند ! چرا ؟!!! 

چون فکر کردن در دوران ما بزرگترین گناه است . گناهی که من همیشه از کودکانه ترین دوران عمرم در آن غرق بودم .... 

فکر کردن ، گناهی است که روزی شاید خدا هم اگر گذارمان به هم افتد مرا به خاطرش مجازات خواهد کرد . چرا که من حتی به موجودیت او هم فکر کرده ام !!!

نظرات 0 + ارسال نظر
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد