تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

در رحمت

همیشه شنیدم که " گر خداوند ز حکمت ببندد دری ، ز رحمت گشاید در دیگری " . نمی دونم چرا من بدبخت بی نوا تو این زمینه استثتایی هستم . همیشه هر وقت یک اتفاق بد و ناگوار برام میوفته دومی و سومی و ... در ادامه پیداشون می شه .  نمی دونم چه سریه . همیشه در بدترین شرایط یک اتفاق بد دیگه هم میوفته . شرایط ایده آل زمانی هست که یک اتفاق خوب که قربونش برم هر صد سال یک بار پیش می یاد افتاده و یک اتفاق بد گند میزنه توش . این تنها شرایطی توی زندگی منه که فقط یک اتفاق بد می فته .  حتما از نظر علمای اعلام نظر کرده خاص خداوند باری تعالی هستم و تحت آزمایشات الهی . خدایا می شه ما رو بیخیال شی ؟! نوکرتم مگه یک آزمایش چقدر طول می کشه ؟ 27 سال سن به ما دادی 2700 تا آزمایش کردی ! مگه من موش آزمایشگاههیم ؟ بابا مگه کار و زندگی نداری ؟ خوب همین کارا رو می کنی وضع دنیا شده این . چرا به جای آزمایش کردن یک کار دیگه نمی کنی ؟ خسته شدم . دیگه خسته شدم از بس هر روز یک معما جلوی پام گذاشتی و با بدبختی حلش کردم . جون هر کی دوست داری ما رو بیخیال شو .

نظرات 1 + ارسال نظر
هادی جمعه 21 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:28 ق.ظ http://rahibeaseman.blogsky.com/

فکر کنم تحمل این وضعیت خیلی سخت باشه

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد