تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

زمان

بعضی وقت ها با خودم می گویم ای کاش این شبانه روز 48 ساعت بود . کاش فرصت بیشتری داشتم تا دنیای اطرافم رابیشتر از این بسازم . گاهی وقت ها دلم برای خودم تنگ می شود . گاهی وقت ها احساس می کنم خیلی وقت شده که به ملاقات خودم نرفته ام . مگر همین چند خطی که هر از چندی می نگارم. فکرهایم ، ایده هایم و تمام رویاهایی که از کودکی در سر می پروراندم ؛ گاهی بسیار نزدیک و در چند قدمی و گاهی بسیار دور و دست نیافتنی می نمایند . خسته ام ...

نظرات 1 + ارسال نظر
تو یکشنبه 19 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:56 ق.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

خوبه باز یاد خودت می افتی...
من گاهی کلا خودم رو فراموش میکنم...شاید به سال هم برسه...

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد