تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

برف

امروز برف اومد . اولین برف امسال . یاد دوران کودکی افتادم که از خواب بیدار می شدم و با دیدن سفیدی برف ذوق زده می شدم و با امید و آرزو پای رادیو می نشستم و منتظر شنیدن خبر تعطیلی مدارس از رادیو می شدم . امروز به یاد آن روزها خودم ، کار را تعطیل کردم و با تلفن به امورات رسیدگی کردم .

نظرات 1 + ارسال نظر
angel چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 08:27 ب.ظ

vaghti barf miad yad dorani miyoftam ke radio ro goush mikardam o vaghti ta'tilemoun mikardan ba ye donya shoghi ke hich vaght nemitounam faramoushesh konam lebasamo mipushidam o miraftam tou kouche, montazere kac mishodam ke ba tamame vojoudam dousesh dashtam, vaghti miyoumad ,koli be tarafe ham barf mizadimo baham bazi mikardim ,da'va mikardim , akharesh khoshhal az rouzi ke separi shod be khounehamoun bar migashtim ,ye tarikhaii tou zendegiye ma aadama hast ke hazere hame chizesho bede ta dobare oun rouzaro tajrobe kone , kash hich vaght bozorg nemishodimo sakhtiye zendegi enghad azaremoun nemidad,vali kheili khoshhalam ke tou zendegim bazam dare rouzaee pish miad ke doust daram dobare beheshoun bargaradam o dobare tajrobashoun konam ...

زندگی سرشار از لحظاتیه که وقتی امروز هستن نمی دونیم چقدر عزیزند ولی وقتی رفتند دوست داریم دوباره برگردند

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد