تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

پایان پیکار

امروز دشمن آخرین تیر ترکش خودش را هم رها کرد ، اما بالاخره ما پیروز شدیم . باور کردنش سخت است ، اما امروز من برای یک امضا از ساعت 9 صبح تا ساعت 1:30 بعد از ظهر منتظر تشریف فرمایی جناب مسئول حفاظت اطلاعات که ظاهرا من و بیست نفر دیگر را با عضو شریف خودش اشتباه گرفته بود معطل شدم . اشتباه نکنید فقط یک امضا .
اما بالاخره تمام شد . کارت موقت پایان خدمت را گرفتیم . و من هنوز در سفرم
نظرات 2 + ارسال نظر
تو چهارشنبه 21 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:53 ب.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

من هنوز در سفرم یه جوریه...

۲ جمعه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:31 ق.ظ

هموطن مسافر این عادت بدیه متاسفانه تو همه ما هست و اون هم سرکار گذاشتن مردم است ایشاالله اگر در مسند اداری تکیه زدی این کار ها را شما نکنید و مردم آزاری نباشید همانطوریکه سوسن خواننده قدیم میگفت می بخور منبر بسوزان مردم آزاری نکن

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد