تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

خوشبختی

خوشبختی فاصلی بین این بدبختی تا بدبختی دیگر است .

چارلی چاپلین

نظرات 4 + ارسال نظر
تو چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ب.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

ببین من راجع به این بدبختی حرف دارم...
من میگم بدبختی اتفاق نیست که جالا بگی فاصله این دوتا میشه خوشبختی...
بدبختی یه چیز دیگست...

آره خوب این جمله یک کم دیجیتالیه ، اگه بخوایم از دید آنالوگ به مقوله بدبختی نگاه کنیم بدبختی یک سیگنال ممتد هست که فقط بعضی وقت ها دامنه اش کاهش پیدا می کنه .
به هر حال خوشحال می شیم نظر شما رو هم بدونیم

بهار چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ب.ظ http://zendanebihesar.blogsky.com

بدبختی های ممتد ما فاصله بینشان که نیست

داستان همون سیگنال ممتدی هست که گفتم

angel پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:45 ق.ظ

منطق فازی شد !!!

تو پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:34 ب.ظ http://www.chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com

همونجور که گفتم بدبختی یه اتفاق نیست یه موجه...مثلا تو توی اتاقت نشستی و امکان داره در حال تحلیل کردن یه مساله زندگیت باشی و یهو یه چیزی رو بفهمی و عمیقا درکش کنی و با این درک احساس بدبختی کنی...
میدونی... دیگه اون رو فهمیدی نمیشه پاکش کنی یا از بین ببریش...و با اون درک کردنه دیگه احساس خوشبختی نمیکنی...و فاصله ای هم نیست که بشه بگی بین این دو تا بدبختی احساس خوشبختی کردم...
فقط یه راه وجود داره که احساس خوشبختی کنی و اون اینه که خودت رو بزنی به نفهمی...
و یه نکته دیگه اینکه فرقی نمیکنه آدما چه موقعیت اجتماعی یا مالی یا تحصیلی یا کاری یا... داشته باشن بدبختی همون فهمیدنه که تو با هیچ کدوم از این موقعیت ها نمیتونی جلوی موجش رو بگیری...

به قول داریوش هوشیاری غم بزرگیه
کاش که هوشیاری نصیبم نمی شد

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد