تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

تمام ناپیدای من

درد من این گشتن بی امان ، پی چیزی است که نمی دانم چیست

یلدا

دیگر هیچ چیز مثل گذشته ها نیست . حتی جمع های خانوادگی . آدم ها چقدر عوض می شوند . آدم ها با رفتارهایشان گاهی خودشان را انکار می کنند . در این سرزمین دیگر هیچ چیز زیبا نیست .

نظرات 5 + ارسال نظر
تو جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 02:27 ق.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

یلداها دیگه دراز نیست
یلداها سنگین شده SR...

تو جمعه 2 دی‌ماه سال 1390 ساعت 07:08 ب.ظ http://chasbandegihaye-roohe-ma.blogsky.com/

حالا با گذشته ها هم کاری نداشته باشیم دیگه هیچ چیز اونی نیست که حتی توی اون لحظه باید باشه...

binam شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:38 ق.ظ http://histoire.blogsky.com

یعنی شما فکر میکنید در این سرزمین زمانی چیزی زیبا بوده به معنای واقعی آن؟!

زیبا بودن یا نبودن به چشمان ما بستگی دارد . با تعریف تو هیچ چیز اساسا در این دنیا زیبا نیست . اما به نظر من حتی بعضی چیزها که برخی وقت ها زیبا هستند برخی وقت های دیگر می توانند زیبا نباشند .

[ بدون نام ] چهارشنبه 7 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ق.ظ

این گذشته های پر شکوه و دست نیافتنی به نظر شما با این آدمایی که ما هستیم و بودیم در این سرزمین٬ به نظرتان افسانه نیست؟

نه افسانه نیست . در عرض چند سال آنقدر همه چیز عوض شد که به نظر تو افسانه می رسد . تقصیر تو نیست

[ بدون نام ] دوشنبه 12 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:32 ق.ظ

چرا فقط باید برای ما اینقدر تغییر رخ داده باشد آنهم در جهت منفی

نه!
با هیچ کدام از قوانین فیزیک و مکانیک و ترمو دینامیک جور نیست!!

ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد